شناورسازی ساعت کاری استان یزد تمدید شد

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد: شناورسازی ساعت کار مدارس، ادارات و صنایع در استان تا ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش یزدی نیوز شیشه بری در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: شناورسازی ساعت کاری را با هدف کنترل ترافیک شهری و مشکلات ناشی از کاهش تعداد سرویس‌های مدارس از اول مهرماه آغاز کردیم و در جلسه امروز شورای ترافیک استان نیز مصوب شد تا این شناورسازی تا ۱۰ روز دیگر تمدید شود.

وی افزود: بر این اساس، ساعت کاری اداری یک ساعت زودتر شروع شده و یک ساعت دیرتر خاتمه می‌یابد و اگر تاخیری داشتند به صورت دورکاری جبران کنند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد تصریح کرد: تغییری که نسبت به مصوبه ۱۰ روز گذشته بود، اینست که کارمندان خانم که فرزند مقطع دبستانی دارند، می‌توانند یک ساعت صبح به صورت شناور حضور یابند و به عنوان مثال اگر ۱۰ دقیقه دیرتر به محل کار بیایند، ظهر هم ۱۰ دقیقه دیرتر بروند.

وی با تأکید بر اینکه ترافیک شهری فقط مخصوص شهر و استان یزد نیست، ادامه داد: گزارش‌های رسیده از سایر استان‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها نیز بحث شناورسازی را با کسب مجوز از وزارت کشور اجرا کرده اند.

شیشه بری درباره تداوم مشکل سرویس‌های مدارس گفت: در این جلسه به آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری تأکید شد که پیگیری جدی در این زمینه داشته باشند. البته در هفته گذشته رشد قابل توجهی در افزایش تعداد سرویس‌های مینی بوس و خودروی شخصی داشتیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..