رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

دشمن برای واقعیت سازی از توهم‌زایی در فضای مجازی تلاش می‌کند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن برشمردن سه سنگر دفاع مقدس نوین، گفت: امروز دشمن با بازی دادن جوانان و توهم زایی انها در فضای مجازی، تلاش دارد برای به واقعیت درآوردن آن، جوانان را به کف خیابان بکشاند.

سردار «محمد زهرایی»  در همایش شکوه هجرت که به منظور تجلیل از ۱۵۰۰ جهادگر بسیجی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان که در سالن هلال احمر یزد برگزار شد، گفت: حضور یک جوان جهادگر منهای عملی که انجام می‌دهد مصداق بار و عینی ترویج عمل نیک است.

وی ادامه داد: جهاد به فرموده مقام معظم رهبری تنها تفنگ به دست گرفتن نیست چرا که معظم له می‌فرمایند جهاد موفق خودتان را هنرمندانه معرفی کنید و این به معنای این است که امروز خط قدم جنگ مقابله با دشمن در دست جهادگران بسیجی است.

زهرایی به وقوع بلایای طبیعی متعدد در کشورمان اشاره و با یادآوری حضور مستمر گروه‌های بسیجی در خدمات رسانی به آسیب دیدگان این بلایا،‌ این حضور را مصداق آیات کریمه قران دانست.

وی با اشاره به وجود سه سنگر در دفاع مقدس نوین، گفت: دشمن امروز از سه طریق سفره مردم، فقر و محرومیت و رقم زدن واقعیت از فضای مجازی به جنک علیه کشورمان برخواسته است.

وی در مورد سومین سنگر جنگ امروز دشمن تصریج کرد: همیشه وقایع و رویدادها از واقعیت به فضای مجازی وارد می‌شود به عبارتی ابتدا دوران دفاع مقدس شکل می‌گیرد و بعد دستاوردها و شهدای آن معرفی می‌شوند ولی امروز دشمن با بازی دادن جوانان در فضای مجازی، توهمی را در ذهن انها به وجود آورده و تلاش دارد برای به واقعیت درآوردن آن، جوانان را به کف خیابان بکشاند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: امروز بسیجیان باید در هر کجا هستند، نزدیک کردن واقعیتها به فضای مجازی را رهبری کنند و این مولفه مهم دفاع مقدس نوین را مورد اهتمام قرار دهند.

سردار زهرایی در پایان با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی و رسانه‎ای دشمن که امروز از سایر جنبه‌ها به حوزه فرهنگ و اجتماعی ما رسوخ کرده است،‌ گفت: به حول و قوه الهی بار دیگر در این جنگ نیز غلبه با انقلاب اسلامی خواهد بود و انشاالله پس از آن به تمدن سازی نوینی دست خواهیم یافت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..