رئیس شورای شهر یزد:

ایمن سازی ایستگاه های آتش نشانی به نفع مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات شهرداری یزد در خصوص تجهیز ایستگاه های آتش نشانی، ایمن سازی ایستگاه‌های آتش نشانی، تجهیز و آموزش در زمینه آتش نشانی و مهار خطر را سرمایه گذاری سودمندی به نفع تمام مردم شهر خواند.

«عزیز الله سیفی»  در جلسه علنی شورا ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع، گفت: هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز جهادگران میدان حوادث و روز تجلیل از مقام مردانی است که جنس شان، جنس ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: آتش نشانان افرادی هستند که جانشان را به خطر می‌اندازند تا نجات بخش جان دیگران باشند.

به گفته سیفی، در روز هفتم مهر سال ۱۳۵۹ دشمن بعثی پالایشگاه آبادان را مورد حمله قرار داد که در پی این حمله، آتش گسترده ای در پالایشگاه ایجاد شد. نیرو های آتش نشانی برای مهار آتش به پالایشگاه ورود کردند اما متأسفانه هواپیمای دشمن بار دیگر اقدام به بمباران پالایشگاه کرد و در این حادثه تعداد زیادی از آتش نشانان غیور ایران به شهادت رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: هرساله برنامه هایی در زمینه آتش نشانی برای ترویج ایمنی، پیشگیری حوادث، چگونگی ایمن سازی شهر و همچنین یادآوری حماسه آفرینی های آتش نشانان در شهر های مختلف کشور از جمله شهر یزد برگزار میشود.

سیفی تاکید کرد: ایمن سازی ایستگاه‌های آتش نشانی، تجهیز و آموزش در زمینه آتش نشانی و مهار خطر، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری سودمندی به شمار می‌رود که به نفع تمام مردم شهر است.

وی در خصوص تجهیز ایستگاه های آتش نشانی شهر یزد افزود: شهرداری یزد نیز در راستای تجهیز ایستگاه های آتش نشانی، به تهیه دستگاه‌های اخفا حریق، ژنرال های قوی برق و دستگاه‌های مختلف و مورد نیاز ایستگاه ها اقدام کرده است.

سیفی با اشاره به حادثه دو سیل اخیر در یزد نیز گفت: در حادثه سیل امسال آتش نشانان شهر یزد در صحنه حضور داشتند و با فعالیت و تلاش خالصانه به مردم و شهر خدمت رسانی کردند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..