ارائه خدمات ویژه اشتغال اتباع خارجی، الکترونیکی شد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: ارائه خدمات اشتغال اتباع خارجی غیرافغانستانی در استان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، فریبا آیت اللهی گفت: این سامانه در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمت مربوط به اشتغال اتباع خارجی به صورت غیر حضوری، برای اولین بار در استان یزد راه اندازی شد.

وی افزود: ارائه خدمت به کارفرمایان حقیقی و حقوقی متقاضی دریافت خدمات اشتغال اتباع خارجی در استان از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ صرفاً با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی به آدرس https://Eatba.mcls.gov.ir به صورت الکترونیکی و غیرحضوری امکان پذیر است.

آیت اللهی این سامانه را ویژه ارائه خدمات اشتغال اتباع خارجی غیرافغانستانی دانست و افزود: کلیه کارفرمایان متقاضی استفاده از خدمات اتباع خارجی استان می‌توانند با مراجعه به سامانه معرفی شده نسبت به ثبت نام الکترونیکی و ایجاد پروفایل کاربری براساس فایل راهنمای آموزشی (دریافت از طریق لینک yun.ir/۵۲cud۸) اقدام کنند.

وی تاکید کرد که کارفرمایان اتباع افغانستانی همانند گذشته برای دریافت مجوز به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..