طی ۶ ماهه پرمصرف آب امسال انجام شد؛

انتقال پیوسته ۳۷.۳ میلیون مترمکعب آب شرب به یزد

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری با توجه به محدودیت منابع آب، خط اول انتقال به صورت پیوسته جهت تامین آب شرب استان در مدار بهره برداری بوده است.

«علی ارمی» در این باره گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری خط اول انتقال آب یزد شامل تصفیه خانه، ایستگاه‌های پمپاژ، مخازن و خط لوله به طول ۳۳۳ کیلومتر به صورت پیوسته در مدار بهره برداری بوده و حجم ۳۷.۳ میلیون متر مکعب آب شرب با کیفیت عالی به استان منتقل و تحویل شده است.

وی افزود: با توجه به حجم مورد انتظار (تخصیص استان براساس صورتجلسه منابع مصارف زاینده رود ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب) این میزان به صورت کامل محقق شده است.

ارمی اظهار کرد: در این شش ماه ایستگاه‌های پمپاژ به صورت متوسط از کل ۴۴۶۴ ساعت به میزان ۴۴۵۶ ساعت در مدار بهره‌برداری قرار داشته و تنها هشت ساعت از این مدت به دلیل تعمیرات، قطع برق و افزایش کدورت و سیلابی شدن رودخانه از مدار بهره‌برداری خارج شده است که نشان دهنده عملکرد دائم و مفید ۹۹.۸ درصدی ایستگاه‌های پمپاژ است.

این مسئول افزود: در شش ماهه نخست میزان ۶۷۸۰ نفر ساعت اقدام تعمیراتی، اصلاحی و پیشگیرانه به منظور بهره برداری یکنواخت تأسیسات انتقال آب و تأمین آب شرب پایدار توسط پرسنل ایستگاه ها و اکیپ های تعمیرات خط انتقال صورت گرفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای یزد این اقدام مناسب را با توجه به کمترین میزان خاموشی و قطع جریان آب در شش ماهه پرمصرف آب که عملاً در حد صفر می‌باشد از سخت کوشی، تعهد و دلسوزی همکاران مدیریت تأمین و انتقال آب حوزه طرح و توسعه دانست.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..