آخرین آزمون و خطاهای بلندقامتان شهداب یزد پیش از بازیهای لیگ

شاگردان «محمدرضا تندروان» در آخرین دیدارهای دوستانه خود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در دو دیدار تدارکاتی با حضور هواداران خود، میزبان تیم تازه لیگ برتری گیتی پسند اصفهان خواهند بود.

«ابوالقاسم میرزایی» سرپرست تیم شهداب یزد  در این باره اظهار کرد: تیم والیبال بزرگسالان شهداب یزد که عنوان قهرمانب فصل گذشته لیگ را با خود به یدک می‌کشد، از اول مرداد ماه سال جاری تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های فصل ۱۴۰۱ آغاز و در طی دو هفته گذشته پنج دیدار دوستانه مقابل تیم های سپاهان اصفهان، راهیاب ملل مریوان و مس رفسنجان برگزار و پس از برگزاری اردوی یک هفته ای در تهران برای انجام ادامه تمرینات به شهر یزد بازگشت.

وی افزود: بلند قامتان شهداب در آخرین دیدار های دوستانه خود پیش از آغاز رقابت های لیگ ۱۴۰۱ روز های سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ شهریور ماه) در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم تازه لیگ برتری گیتی پسند اصفهان خواهند رفت تا با انجام این دو بازی پرونده دیدار های دوستانه پیش فصل خود را بسته و آماده برای شروع رقابت های لیگ برتر در فصل جدید شوند.

میرزایی خاطرنشان کرد: تماشای این دو دیدار دوستانه برای عموم تماشاگران عزیز اعم از مرد و زن، آزاد و رایگان خواهد بود.

گفتنی است؛ رقابت های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز خواهد شد که بلند قامتان شهدابی در اولین دیدار خود از ساعت ۱۷:۳۰ آن روز میزبان هورسان رامسر خواهند بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..