۴۳۰۰ دانش‌آموز مددجوی یزدی فرزند یتیم و محسنین هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ۴۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد یزد فرزند یتیم و محسنین هستند.

«علی اکبر سلمانی» با اشاره به این که از مجموع ۵۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد یزد، ۴۳۰۰ نفر دانش‌آموز هستند، گفت: یکهزار نفر از این دانش‌آموزان یتیم و ۳۳۰۰ نفر فرزند محسنین هستند.

وی با اشاره به این که پویش ملی «شور عاطفه‌ها» از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۸۵۰ مدرسه در سطح استان به عنوان پایگاه «شور عاطفه‌ها» فعالیت خود را آغاز می‌کنند و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۳ هزار نیکوکار حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند که ۶۰ نفر از این حامیان در خارج از کشور ساکن می‌باشند.

سلمانی ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب «شور عاطفه‌ها» مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون کمیته امداد یزد در پایان تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌ شده است و همچنین مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ با این نهاد در ارتباط باشند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..