قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان:

یزد استان نخبه‌پذیر است/نخبگان باید توانمندسازی و بهره برداری شوند

قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان از استان یزد به عنوان یک استان نخبه پذیر یادد کرد و گفت: این سرمایه‌های ملی باید هم خوب شناسایی و توانمند شوند و هم خوب استفاده و بهره برداری شوند.

«ناصر باقری مقدم» در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان یزد که در محل این اداره کل با حضور مسئولین استانی و جمعی از نخبه های استان برگزار شد، گفت: بهترین تعبیری که در مورد استان یزد می‌شود بکار برد، همین جمله ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی رسما اعلام کردند که استان یزد، استان نخبه خیز کشور ماست.

وی با تاکید بر این که طبیعتاً استعدادهایی که در استان یزد وجود دارد که توجهات ویژه‌ای باید به آنها صورت گیرد، افزود: در یزد طرح های متعددی را میتوانیم راه اندازی کنیم و بنیاد ملی نخبگان هم در این راستا آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد و هدف همه عزیزان این است که ما به نحو مناسبی نخبگان کشور را شناسایی و سپس توانمند کنیم و در راستای حل مسائل کشور بکار بگیریم.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان این که بحث نخبگان، یک مسئله‌ی ملی است، گفت: توجه به نخبگان بحث یک دستگاه و دو دستگاه نیست و واقعا طلب استمداد از همه‌ی عزیزانی که چه در استان یزد و چه در سایر استان ها هستند، خواستیم کمک کنند که این سرمایه‌های ملی هم خوب شناسایی و توانمند شوند و هم خوب استفاده و بهره برداری شوند و ما هم به عنوان بنیاد ملی نخبگان انشالله به وظایف خودمان بیش از پیش عمل خواهیم کرد.

باقری مقدم در پایان با بیان این که در آینده شاهد طرح های جدیدی در این استان خواهیم بود، گفت: طبیعتاً مدیریت ها هم دست به دست می شود و باید ما به نیروی جوان هم ضریبی بدهیم و این اگر در کنار تجربیات ارزشمند مدیران قبلی هم ضرب شود، باعث خیر و برکات می‌شود.

در این مراسم از زحمات عباس کلانتری مدیر کل بنیاد نخبگان اسان تقدیر و حیدر مفتاحی زاده به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

بخش نظردهی بسته شده است..