هوشمندسازی وسایل منزل با بکارگیری محصولات دانش بنیان

شرکت دانش بنیان اردکانی کلید و پریز‌های نسل جدید با قابلیت فعال سازی یک خانه هوشمند را تولید کرده است.

به گزارش یزدی نیوز مدیر فروش شرکت دانش بنیان یزدی گفت:کارکرد این کلید و پریز‌ها به صورت لمسی، تحریک حسگر ها‌ی نرم افزاری و صوتی است و می‌تواند تمامی تجهیزات الکترونیکی منازل و اماکن مختلف را از جمله روشنایی‌ها، سیستم‌های تهویه، گرمایشی ، سرمایشی و آبیاری نوین را به صورت هوشمند فعال سازی کند.

طباطبایی، ظرفیت تولید در این شرکت را تولید ۵۰ هزار قطعه کلید و پریز هوشمنددانست که به زودی این ظرفیت به ۱۰۰ هزار قطعه خواهد رسید.

وی ادامه داد: تولیدات این شرکت دانش بنیان از طراحی تا فروش به دست توانمند نیرو‌های خلاق این شرکت انجام می‌شود و باعث شده این شرکت در مقابل سایر رقبای داخلی و خارجی موفق عمل‌تر کند به گونه‌ای که تحریم‌ها بر روی تولیدات این شرکت و عرضه آن به بازار اثر گذار نباشد.

مدیر فروش شرکت ادامه داد:کیفیت بالای تولیدات، تسهیل در انجام خدمات پس از فروش، داشتن ضمانت نامه مصرف به میزان ده سال و نیز کاهش ۲۵ درصدی هزینه اجرا نسبت به سایر تولیدات مشابه از ویژگی‌های محصولات تولیدی این شرکت است.

طباطبایی افزود: محصولات این شرکت توانسته میزان مصرف انرژی در داخل ساختمان را تا ۳۰ درصد کاهش دهد، در کنار اینکه حداقل عمر این محصولات ۱۵ سال است.

این شرکت دانش بنیان ۶۰ نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده که عمدتا فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..