نظافت خودجوش معابر میبد توسط جوانان در عید غدیر

به مناسبت عیدسعید غدیرخم، جمعی از جوانان ولایی هیئت ۱۴ معصوم یخدان شب عید غدیرخم به صورت خود جوش لباس پاکبانان شهر را پوشیده و به جای آنان به نظافت معابر شهر پرداختند.

«مجید بهارستانی» شهردار میبد با حضور در جمع این جوانان، ضمن تشکر از این اقدام خیرخواهانه آنان، گفت: متاسفانه در مناسبت‌های مذهبی که نذورات بین مردم توزیع می‌شود، شاهد ریختن ظروف یکبار مصرف در سطح معابر توسط برخی از شهروندان هستیم که باعث بر هم زدن چهره شهر می شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه جوانان هیئتی با این اقدام خود، علاوه بر اینکه خستگی را از تن پاکبانان شهرستان زدودند، نشان دادند که فرهنگ علوی و شیعی و ایثار و از خودگذشتگی برایشان تبیین شده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، بهارستانی تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام محرم، امیدواریم با این اقدام جهادی، سایر همشهریان عزادار شرکت‌کننده در آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان، در نظافت شهری کوشا و با قرار دادن زباله‌ها درون کیسه‌ها و سطل‌های مخصوص در نظافت شهری همراه سفیران پاکیزگی باشند و با رعایت نظافت و نظم در برگزاری آیین‌های عزاداری ایام محرم، فرهنگ اسلامی خود را به نمایش بگذارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..