معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:

استفاده از پیمانکاران بومی توانمند در اجرای طرح‌های عمرانی یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به این که برخی از طرح‌های عمرانی استان از سوی پیمانکاران غیر بومی با روند کندی در حال اجراست، از دستگاه‌های متولی خواست در صورت مشاهده این موارد ضمن برخورد با پیمانکاران، از ظرفیت پیمانکاران بومی توانمند بهره بگیرند.

«محمد جواد ابوالحسینی» در دیدار با مدیر عامل شرکت جهاد نصر یزد به توانمندی‌ها و طرح‌های در دست اقدام این شرکت اشاره و در این باره خواستار همکاری دستگاه‌ها برای تسریع در روند اجرا و تحویل این طرح‌ها شد.

وی گفت: دستگاه‌های متولی طرح های عمرانی باید نهایت همکاری را با پیمانکاران داشته باشند تا طرح‌ها به خوبی روند پیشرفت را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌های عمرانی استان از سوی پیمانکاران غیر بومی با روند کندی در حال اجراست، از دستگاه‌های متولی خواست در صورت مشاهده این موارد ضمن برخورد با پیمانکاران، از ظرفیت پیمانکاران بومی توانمند بهره بگیرند.

«محمدرضا شفیعی» مدیر عامل شرکت جهاد نصر یزد هم در این جلسه با اشاره به طرح‌های انجام شده و در دست انجام این شرکت، گفت: پیمان شرکت جهاد نصر در طرح کمربندی زارچ- اشکذر شهریورماه سال گذشته به پایان رسیده و این فاز زیر بار ترافیک رفته و لازم است که از سوی دستگاه مربوطه تحویل گرفته شود.

وی افزود: یکی دیگر از طرح‌های انجام شده این شرکت جاده اردکان – چوپانان است که این جاده نیز باید به بهره‌بردار تحویل شود و آمادگی لازم جهت ادامه کار در زمینه طرح‌های فوق وجود دارد.

شفیعی اعلام کرد: شرکت جهاد نصر آمادگی دارد با تکیه بر توان اجرایی، ماشین آلات، کارخانه آسفالت و معدن سنگ در محل اجرای طرح‌های فوق اقدام کند و انتظار است با توجه به این ظرفیت ها، همکاری لازم صادر شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در این جلسه پیرامون توان اجرایی و ماشین آلاتی شرکت جهاد نصر گزارش‌هایی ارائه و مقرر شد پیگیری های لازم برای تحویل کنارگذر زارچ – اشکذر و اردکان – چوپانان به اداره کل راه و شهرسازی استان یزد صورت گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..