مراحل نهایی انتقال آب خلیج فارس به یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد: قرار است ظرف چند روز آینده، آب انتقالی خلیج فارس به صورت آب آشامیدنی به مخازن یزد منتقل شود.

به گزارش یزدی نیوز عزیزالله سیفی با اشاره به هفته صرفه جویی در مصرف آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آب در استان با توجه شرایط خاص اقلیمی شهر یزد گفت: عملیات نهایی انقال آب خلیج فارس به شهر یزد در حال انجام است و ان شاء الله به زودی به صورت آب شرب در اختیار شهروندان عزیز یزدی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آب انتقالی خلیج فارس قبلا هم وارد استان یزد شده بود، اما به صورت صنعتی مورد استفاده قرار می‌گرفت که قرار است ظرف چند روز آینده، آب انتقالی خلیج فارس به صورت آب آشامیدنی به مخازن یزد منتقل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: به امید خدا می‌توان در تابستان که بار‌ها در طی سالیان گذشته شاهد قطع یا افت فشار آب بودیم و شهروندان عزیز یزدی هم گلایه زیاد داشتند کمتر شاهد این نارضایتی باشیم.

وی تصریح کرد: این اقدام نتیجه پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه یزد، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولین شرکت آب منطقه ای، آبفا استان، شرکت چادرملو و سایر مسئولین مرتبط بوده که برای اولین بار آب خلیج فارس به صورت مصرف شرب به مخازن یزد وارد می‌شود که می‌تواند نوید خبر خوب برای شهروندان عزیز یزدی باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..