امام جمعه یزد:

اداره کل ورزش و جوانان وظیفه‌ی خطیری در بحث جوانان دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد به توجه همه‌ی مسئولان و خانواده‌ها بر تربیت نسل جوان تاکید کرد و گفت: همه در قبال تربیت نسل جوان مسئولیت دارند.

آیت الله «محمدرضا ناصری»  در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن بیان این که مسئله‌ی تربیت جوانان بسیار حائز اهمیت است و دشمنان نیز بر اهمیت آن واقفند، گفت: اگر می‌خواهیم نسل جوان در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون بماند باید شاهد تلاش همگان باشیم.

امام جمعه یزد افزود: اداره کل ورزش و جوانان وظیفه‌ی خطیری در بحث جوانان دارد که نباید گذاشت بحث ورزش مسائل مربوط به جوانان را تحت تاثیر خود قرار دهد بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های منظم و کارشناسی در دو بخش ورزش و جوانان کارهای ارزشمندی صورت گیرد.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه این نشست با اشاره به این که مردمی کردن ورزش جز اولویت‌های این اداره است، گفت: باید زمینه‌ی توسعه ی ورزش را در سطح استان با همکاری بخش‌های مختلف فراهم کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به آمایش‌های صورت گرفته هشت رشته‌ی ورزشی در استان جز رشته‌های اولویت‌دار در سطح استان و رویدادهای بین المللی و قهرمانی است که باید به صورت تخصصی نسبت به استعدادیابی، آموزش و تقویت ورزشکاران اقدامات لازم صورت گیرد.

پورسلمان با تاکید بر این که دو موضوع ورزش خانواده و تکیه و توجه به ورزش‌های بومی محلی در دستور کار ما قرار دارد، ابراز کرد: خوشبختانه یزد تبدیل به مهد ورزش زورخانه‌ای کشور شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد یک رویداد بزرگ ملی در یزد خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها در سخنان خود به اهمیت موضوع جوانان اشاره کردند و تاکید ویژه‌ای بر امور جوانان در حوزه‌های مختلف داشتند، گفت: این مهم بار مسئولیت ما در قبال جوانان را سنگین‌تر می‌کند و توجه به حوزه جوانان و مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی است و باید با برنامه و تلاش در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان گام برداشت و مسائل و مشکلات جوانان را مرتفع کرد. ‌

پورسلمان در پایان گفت: در حوزه‌های مختلف جوانان از جمله بحث ترویج سامان خانواده،ساماندهی سازمان های مردم نهاد باید کار شود، به ویژه حوزه ازدواج و فرزندآوری که مسئله روز جامعه است و باید با برنامه‌ریزی و همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها اقدام شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..