پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات عمرانی ساختمان مدیریت پسماند یزد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه ساختمان اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

«محمد علی سلمانی ندوشن» با بیان این که اجرای طرح ساختمان اداری مدیریت پسماند شهرداری از اواسط سال گذشته آغاز شده است، گفت: این طرح در مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰ متر مربع در دو طبقه با زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است که تاکنون در حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار تا انتهای سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اسکلت بتنی این ساختمان در پایان سال گذشته تکمیل شده است، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون عملیات عمرانی این ساختمان شامل اجرای والپست و تیغه چینی ها به اتمام رسیده است.

معاون شهردار افزود: علی رغم هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برای این پروژه که تا اکنون انجام شده است، پیش بینی می شود برای اتمام آن در حدود ۶۰ میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، سلمانی در پایان بیان کرد: این ساختمان واقع در میدان امام رضا(ع) ابتدای بلوار کاوه آهنگر در حال ساخت است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..