آبشار عاطفه‌های ابرکوه برای ۸ زوج نیازمند

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: جشن ازدواج هشت زوج نیازمند با هدف رفع موانع ازدواج، گسترش احسان و نیکوکاری و همچنین هدایت کمک‌های خیرین به سمت امر ازدواج، در ابرکوه برگزار شد.

«رحیمه اسحاقی» در حاشیه برپایی جشن ازدواج زوج‌های نیازمند ابرکوهی اظهار کار: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان ابرکوه، سال گذشته ۳۳ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تهیه و به آنان اهدا کرد و در سال جدید نیز تاکنون با حمایت خیرین برای هشت نوعروس جهیزیه فراهم و برای آنان جشن ازدواج برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که این روزها گریبانگیر تک‌تک افراد جامعه است و زندگی قشر آسیب‌پذیر را بیش‌ از پیش تحت تأثیر قرار داده و با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده است، جوانان مسئله ازدواج و هزینه‌های آن را همچون سدی نفوذناپذیر می‌بینند که در مقابل آینده آنان قرار گرفته است.

اسحاقی اضافه کرد: در همین راستا ضروری است که خیرین، نیکوکاران و افراد توانمند شهرستان توجه ویژه‌ای به موضوع ازدواج جوانان نیازمند داشت باشند و کمک‌های پربرکت خود را به این سمت هدایت کند لذا می‌طلبد که دستگاه‌های فرهنگی نیز در این امر مشارکت بیشتری داشته باشند و فرهنگ‌سازی در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان این که جشن ازدواج زوج‌های نیازمند توسط خیریه آبشار عاطفه‌ها، همه‌ ساله در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود، ادامه داد: در این اقدام خیرخواهانه، علاوه بر برگزاری جشن، نوعروسان با اهدای جهیزیه راهی خانه بخت شدند و هدایایی از طرف شهرداری، شورای شهر و دیگر خیران نیز به آنان اهدا شد.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی افراد نیازمند و ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی و درمانی به این افراد از دیگر فعالیت‌ها در بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌هاست که امیدواریم با همراهی همیشگی خیران، همچون چشمه‌ای همیشه جاری باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..