فوتبال یزد زیر تیغ کمیته انضباطی؛

سه امتیاز شیرین هدیه مسؤلان یزد به نود ارومیه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه بازی برگزار نشده شهید قندی یزد و نود ارومیه از هفته ۲۳ لیگ دسته دو کشور را ۳ بر صفر به نفع تیم نود اورمیه اعلام و باشکاه شهید قندی را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

در چارچوب هفته ۲۱ لیگ دسته دو فوتبال کشور دیدار تیم های شهید قندی یزد و نود ارومیه که قرار بود روز ۲۱ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شود بنابر اخبار واصله مبنی بر عدم توانایی باشگاه شهید قندی برای محیا نمودن شرایط برگزاری مسابقه، لغو شد تا تصمیم گیری در مورد نتیجه این بازی به گزارش ارسالی ناظر فدراسیون و رای کمیته انضباطی موکول شود.

در همین راستا روز گذشته بنا بر اعلام روابط عمومی فدراسیون فوتبال نتیجه این بازی ۳ بر صفر برای تیم نود اورمیه اعلام شد و باشکاه شهید قندی نیز به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، هرچند این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است اما عدم توانایی برگزاری این دیدار در تاریخ فوتبال لیگ دسته دو کشور به ثبت رسید.

لازم به ذکر است که در جدول رده بندی لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم شهید قندی با ۳۴ امتیاز در رده هفتم و تیم نود ارومیه با کسب سه امتیاز شیرین بازی انجام نشده مقابل شهید قندی با ۳۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

گفتنی است؛ تیم یزدلوله دیگر نمایند هیزد نیز به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..