افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در میبد

۲ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای در شهرستان میبد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا گارگر مدیر آموزش و پرورش میبد گفت: اولین زمین چمن مصنوعی در مدرسه مبعث به متراژ ۶ متر مربع بود که با ۳۰۰ میلیون تومان هزینه با کمک اداره کل آموزش وپرورش و خیرین به بهره برداری رسید.

کارگر افزود: دومین زمین چمن مصنوعی هم در آموزشگاه استثنایی بود که درقالب طرح شهید سلیمانی در زمینی به متراژ ۶۰۰ مترمربع و با ۴۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

وی تصریح کرد: احداث زمین‌های چمن مصنوعی از اولویت‌های امسال شهرستان است که آموزش و پرروش تعهد کرده است امسال ده زمین چمن مصنوعی را با کمک خیرین و اداره کل آموزش و پرورش احداث کند.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: زمین چمن مصنوعی آموزشگاه استثنایی نخستین زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی است که در شهرستان میبد امروز افتتاح شد.

خلیلی افزود: امیدواریم با احداث چمن‌های مصنوعی، سالن‌های ورزشی و زمین‌های فوتبال ساحلی، شاهد بالارفتن سرانه تحرک و سرانه روزشی دانش آموزان و شاهد نشاط شادابی و سلامت دربین دانش آموزان باشیم.

وی گفت: ما در استان در طرح شهید سلیمانی با کمک خیرین تا پایان سال شاهد افتتاح ۴۴ زمین چمن مصنوعی، ۱۴ زمین والیبال، ۴ زمین فوتبال ساحلی و ۹ سالن ورزشی درمناطق چهارده گانه استان خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..