مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

۲۰ درصد یزدی‌ها یارانه دریافت نکردند/۳ماه فرصت برای ثبت اعتراض‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ۲۰ درصد یزدی‌ها به دلایل مختلف در لیست دریافت یارانه نیستند اما دولت سه ماه به آنها برای ثبت اعتراض‌ها فرصت داده است.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا فلاحتی،در نشستی خبری با اشاره به اینکه در استان یزد ۸۰ درصد مردم یارانه دریافت کرده اند، اظهار داشت: ۲۰ درصد باقیمانده به دلایل مختلفی از جمله انصراف از دریافت یارانه ۴۵ هزار تومانی، متولدان سال ۹۷ به بعد، قرار گرفتن در دهک دهم و … یارانه دریافت نکرده اند.

وی افزود: دولت به این افراد سه ماه فرصت داده تا اعتراض خود را در سامانه‌های مربوطه ثبت کنند که البته کسانی که یارانه ۴۵ هزار تومانی را هم دریافت نکرده اند، باید در سامانه‌ای که توسط ستاد هدفمندی یارانه‌ها طراحی می‌شود، ثبت نام کنند.

فلاحتی ادامه داد: افرادی که تا فروردین امسال یارانه می‌گرفتند و اکنون دریافت نکرده اند جزو دهک دهم قرار دارند و مشمول یارانه نمی‌شوند که این افراد می‌توانند اعتراض خود به دهک بندی را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه شماره گویای ۰۹۲۳۳۳۳۶۳۶۲ و سامانه تلفنی ۰۲۱۶۳۶۹ اعتراضات مردمی را دریافت می‌کنند، گفت: افرادی که در بررسی‌ها مشمول دریافت یارانه می‌شوند، یارانه ماه‌های قبل اجرای این طرح را هم دریافت خواهد کرد و سهم این افراد محفوظ باقی می‌ماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به موارد استثنایی که در زمینه حذف یارانه دهک دهمی ها وجود دارد، افزود: این موارد قابل پیگیری است و با توجه به اینکه دولت در زمینه پذیرش اعتراضات انعطاف دارد، رایانه بخش قابل توجهی از این افراد وصل خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..