استاندار یزد خبر داد

تشدید نظارت بر قیمت‌ها و شبکه توزیع کالاها در راستای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها

استاندار یزد با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر قیمت‌ها و شبکه توزیع کالاها جهت اجرای هرچه بهتر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکید کرد و افزود: در صورت مشاهده تخلف و اخلال در بازار با متخلفان به اشد مجازات برخورد خواهد شد.

«مهران فاطمی» در نشست توجیهی بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی بر کالاهای اساسی استان در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که همزمان با آغاز مانور اعزام ۲۰۰ تیم جهاد کشاورزی به منظور رصد بازار و به لزوم تشدید نظارت بر قیمت ها و شبکه توزیع کالاها جهت اجرای هرچه بهتر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برگزار شد، گفت: در قالب این طرح تیم‌های نظارتی جهت رصد میزان موجودی کالاهای اساسی مردم و نحوه توزیع آن ها به سطح بازار، انبارها و فروشگاه ها اعزام می‌شوند و در صورت مشاهده کمبود کالایی بلافاصله ورود کرده و مسئله را حل می کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز، سازمان صمت استان این مانور را در دو نوبت اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: تشدید نظارت بر بازار علاوه بر جلوگیری از انجام تخلفات صنفی، احتکار یا مواردی از این قبیل، سبب اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، به بهترین نحو و کمترین تبعات می شود.

فاطمی با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده تخلف و اخلال در بازار، با فرد خاطی به اشد مجازات برخورد خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه سران سه قوه در این حوزه اختیارات ویژه‌ای را به ادارات کل تعزیرات حکومتی داده‌اند و تخلفات این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار در پایان با بیان این که به عنوان مدیر ارشد استان، شخصا از واحدهای تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بازدید می کنم، خاطرنشان کرد: باید تمام اهتمام خود را بکار بگیریم تا طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کام مردم را شیرین کند و از طرفی یزد، استان سرآمد کشوری در اجرای این طرح باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..