امکان ثبت اعتراض به عدم دریافت یارانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: متقاضیانی که نسبت به عدم دریافت یارانه اعتراض دارند به سامانه حمایت مراجعه کنند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا فلاحتی گفت: آن دسته از هموطنانی که به هر دلیلی یارانه آن‌ها قطع شده است نسبت به ثبت اعتراض خود به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند

وی افزود: اعتراض متقاضیان ظرف مدت ۲ ماه بررسی و نتیجه در همان سایت به اطلاع شخص می‌رسد.

فلاحتی اظهار داشت: شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه آن‌ها قطع شده است در صورتی که حساب بانکی آن‌ها قدیمی، مسدود و یا مشکلی نداشته باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه اعتراض خود را به ثبت برسانند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سخنان رئیس جمهور تصریح کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب مردم واریز شده و فعلا تا آزادسازی قیمت‌ها امکان برداشت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برای سه دهک کم‌درآمد هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های بالاتر به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان کمک معیشتی نقدی در نظر گرفته شده است؛ یعنی یک خانواده سه نفر که در سه دهک کم درآمد قرار دارند و باید یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان دریافت کنند، در صورتی که از وام ۱۰ میلیون ریالی یارانه خود استفاده کرده باشند مبلغ ۳۵۰ هزار ریال نیز به عنوان اقساط از آنان کسر می‌گردد.

فلاحتی ادامه داد: یارانه کمک معیشتی برای حمایت از مردم است و بعداً به کالابرگ تبدیل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همشهریان عزیر نسبت به کلاهبرداری‌های احتمالی توسط افراد فرصت طلب درخصوص اعتراض و برقراری یارانه نقدی از طریق فضای مجازی و پیامک‌های ارسالی هوشیار باشند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..