حضوری شدن تمام کلاسهای دانشگاه یزد از هفته آینده

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه کلاس‌ها به استثنای ورودی‌های ۱۴۰۰ علوم انسانی و اجتماعی از ۲۴ اردیبهشت ماه حضوری است.

بنا بر اعلام این معاونت؛ کلاس‌های آموزشی دانشگاه یزد برای تمام ورودی‌ها و در تمامی مقاطع تحصیلی به استثنای کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ در پردیس علوم انسانی و اجتماعی از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد با صدور این اطلاعیه اعلام کرد در مرحله چهارم از فرایند حضوری شدن کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۴۰۰ در پردیس‌های علوم و فنی و مهندسی و کلیه کلاس‌های آموزشی در پردیس مهریز و همچنین کلاس‌های مقطع کارشناسی به استثنای ورودی ۱۴۰۰ در پردیس علوم انسانی و اجتماعی، به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ در پردیس علوم انسانی و اجتماعی همانند قبل به صورت برخط و مجازی برگزار می‌شود و درخصوص نحوه حضوری شدن آن‌ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس ضوابط اعلام شده، تزریق دو دوز واکسن کرونا برای حضور در کلاس‌های آموزشی الزامی است. همچنین متقاضیان اسکان در خوابگاه نیز لازم است سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده باشند. سراهای دانشجویی دانشگاه یزد از روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، پذیرای دانشجویان غیربومی متقاضی اسکان در خوابگاه است.

در همین رابطه از دانشجویان خواسته شده برای اطلاع از منشور اخلاقی دانشگاه و همچنین جزئیات مربوط به نحوه حضور در کلاس ها و استفاده از خدمات اسکان و تغذیه به اطلاعیه‌هایی که در وب سایت دانشگاه به عنوان رسانه موثق و رسمی دانشگاه منتشر خواهد شد، مراجعه کنند.

این معاونت همچنین اعلام کرد: کلاس‌های دروس عمومی تا اطلاع ثانوی برای تمام ورودی‌ها غیرحضوری است و به صورت غیرحضوری و برخط برگزار خواهد شد.

فهرست این دروس نیز به شرح کلیه دروس عمومی زیر مجموعه گروه معارف اسلامی، درس زبان خارجی عمومی، درس فارسی عمومی، درس ورزش یک و درس تربیت بدنی اعلام شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..