سهم صنایع در ورزش مهریز صفر است

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز با انتقاد از این که سهم صنایع در ورزش مهریز صفر است، خواستار کمک معادن و صنایع توانمند این شهرستان برای رشد و تعالی ورزش و ورزشکاران مهریزی شد.

«علیرضا محمدی» در نشست با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون بیش از ۳۵ باشگاه ورزشی مجوزدار در این شهرستان فعالیت می‌کنند که حدود ۹ مورد آنها باشگاه‌های تخصصی بانوان هستند و تعداد خانه‌های ورزش‌ روستایی استان نیز در سالیان اخیر به ۱۷ مورد افزایش یافته است.

وی تعداد بیمه شدگان ورزشی شهرستان مهریز را دو هزار و ۱۷۰ نفر ذکر کرد و گفت: این آمار طی سالهای اخیر ۴۰ درصد افزایش داشته است.

محمدی با اشاره به این که هم‌اکنون ۳۵ هیات ورزشی در استان داریم که ۲۵ رشته‌ی آن در شهرستان فعال است، تصریح کرد: به زودی شاهد رشد و درخشش ورزشکاران مهریزی در رشته‌های هاکی‌ و کبدی نیز خواهیم بود.

وی افزود: فعالیت رشته‌ی کشتی مهریز در رده‌های پایه به صورت علمی آغاز شده و پس از گذشت تنها سه سال هم اکنون قهرمان بلامنازع استان هستیم و با ادامه این روند و حمایت‌های مادی و معنوی، مهریز در آینده قطعاً نماینده‌ای در المپیک خواهد داشت.

محمدی‌ با انتقاد از اینکه سهم صنایع در ورزش مهریز صفر است، گفت: مهریز نیاز به یک‌ باشگاه تخصصی بزرگ دارد که باید با کمک معادن و صنایع شهرستان ایجاد و رشته‌های ورزشی مهریز مورد حمایت قرار گیرد.

این مسئول در پایان گفت: مهریز تنها شهرستانی است که فاقد امکاناتی مانند سونا و جکوزی است و تاکنون به رغم این که قرار بود اعتبار نزدیک‌ به یک‌ میلیارد تومان‌ی ان به شهرستان تخصیص یابد، این امر محقق نشده ولی با پیگیری‌های انجام‌ شده قرار است این موضوع در سفر آتی استاندار پیگیری‌ شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..