رئیس ورزش نابینایان یزد خبر داد

رقابت بیش از ۵۰ نابینای یزد در مسابقات پله‌نوردی

رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد از برگزاری مسابقات پله نوردی ویژه نابینایان و کم بینایان استان یزد خبر داد.

«حسین دشتی» در این باره افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت جام رمضان توسط انجمن ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ایران در سراسر کشور برگزار می شود که استان یزد نیز میزبان این مسابقات است.

وی گفت: این مسابقات در استان های دیگر غالبا به صورت انفرادی است و در استان یزد نیز با هدف فرهنگ سازی و نشان دادن توانمندی های نابینایان و کم بینیان در نظر گرفتیم که مسابقات را به صورت همایشی و متمرکز برگزار کنیم.

دشتی افزود: نابینایان و کم بینایان در صورتی که پله های برای آنها مناسب سازی شده باشد مشکلی برای پله نوردی ندارند و این هدف را پیگیری کردیم که با همکاری مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات کردیم.

این مسئول بیان کرد: بیش از ۵۰ نفر از نابینایان و کم بینایان استان در این دوره از مسابقات شرکت می کنند که امیدواریم بتوانیم همچون دوره های قبل شاهد کسب مقام های کشوری توسط ورزشکاران باشیم.

گفتنی است، این دوره از مسابقات در مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس یزد واقع در میدان صنعت و با حضور ابهت مدیر کل بهزیستی استان و دشتی رئیس هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..