کمک ۷۲۰ میلیون تومانی خیرین تفت به آزادی زندانیان مالی

جشن گلریزان شهرستان تفت با حضور خیرین، مسئولین و اصحاب رسانه این شهرستان در باغ تاریخی صدری برگزار شد.

در این جشن مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به صورت نقد ، مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به صورت چک ، مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در قالب تعهد و در مجموع مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان از سوی نیکوکاران و صنعت گران این شهرستان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید .

در ابتدای این آیین «محمد دهشیری» فرماندار شهرستان تفت ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین حاضر در جشن گلریزان، گفت : بعضی از عبادات جنبه شخصی دارد و بعضی از عبادات نیز جنبه اجتماعی داشته و برای بهبود جامعه انجام میشود که یکی از بهترین عبادات کمک به نیازمندان است که میتوان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به عنوان یکی از برترین عبادت‌ ‌های اجتماعی نام برد .

امام جمعه شهرستان تفت نیز در این آیین با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) گفت : تنها چیزی که در آن دنیا دستگیر ما خواهد بود کار های خیر است و موضوع آزادی زندانیانی که به دلایل جرائم غیر عمد در زندانها هستند نسبت به کارهای دیگر یک مزیت دارد و این موضوع آن است که علاوه بر اینکه انسان برای خودش ثواب را ذخیره میکند ، دل یک خانواده و مجموعه را نیز شاد میسازد .

«سید مسعود عظیمی» مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این آیین با اشاره به تعداد ۴ محکوم مالی جرائم غیر عمد اهل شهرستان تفت گفت : برای آزادی این تعداد محکومین مالی از زندان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است که امیدواریم با حمایت مسئولین و خیرین این شهرستان در این جشن مقدمات آزادی این ۴ محکوم مالی از زندان فراهم گردد .

این مقام مسئول در ادامه گفت : سال گذشته در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد مشمول کمک ستاد دیه این شهرستان در زندان تحمل حبس مینودند که این آمار در سال جاری به تعداد ۴ محکوم کاهش داشته است که این خود نشان از تلاش بی وقفه کارکنان دادگستری ، قضات دادگستری و اعضاء شورای قضایی این شهرستان است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..