برخورد بدون اغماض پلیس با رانندگان پرخطر

فرمانده انتظامی استان یزد: خودروی رانندگان بی توجه به قانون تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در این روز‌ها شاهد حجم بی سابقه تردد در محور‌های مواصلاتی استان یزد هستیم که متاسفانه بی دقتی برخی رانندگان باعث بروز تصادفات فوتی و صدمات و خسارت‌های جبران ناپذیری برای خانواده‌ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان یزد دارای مناطق کویری بسیاری بوده و فاقد چشم انداز است رانندگان بعد از هر ۲ ساعت رانندگی در پارکینگی امن توقف کرده و مدت ۱۵ دقیقه به استراحت بپردازند.

فرمانده انتظامی استان یزد خستگی و خواب آلودگی را ۲ عامل اصلی وقوع تصادفات بیان کرد و اظهار داشت: مسافران هر جا که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند به سرعت در محل مناسبی توقف کرده و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی در ایام تعطیلات خودداری کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

بهدانی فرد از سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه کافی به جلو به عنوان دیگر عوامل وقوع تصادف یاد کرد و گفت: با رانندگانی که با نادیده گرفتن قانون و مقررات رانندگی جان خود و دیگران را به مخاطره بیندازند بدون اغماض برخورد و خودرو آنان توسط پلیس به پارکینگ منتقل و تا پایان تعطیلات توقیف خواهد بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..