معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور خبر داد؛

پیش‌بینی ایجاد لشکر انصار فاطمه(س) در راستای احیای هویت زن ایرانی

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور از پیش‌بینی سازماندهی و شبکه سازی لشکر انصار فاطمه(س) در راستای احیای هویت زن ایرانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز معصومه حکیمیان،  در جمع اعضای مجمع بسیجیان استان یزد با اشاره به اینکه نباید نگاه به زندگی فاطمه زهرا (س) صرفاً زنانه باشد، اظهار داشت: جهان، استعداد فاطمی شدن را دارد و اگر جهان مستعد فرهنگ فاطمی باشد، ایران و یزد از همه سزاوارتر هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز هویت اسلامی ایرانی زنان و دختران ما به مخاطره افتاده و اگر آنان را به حال خود رها کنیم، دشمن جذبشان کرده و به هر طرفی بخواهد می کشاند.

حکیمیان تصریح کرد: برای احیای هویت اسلامی ایرانی زنان و دختران باید جهانی نگاه، کشوری برنامه ریزی و استانی عمل کنیم و چون آسیب های جنگ نرم، جهانی است نباید نگاه استانی، کشوری یا منطقه ای داشته باشیم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه همه زنان و دختران را از خودمان می‌دانیم، عنوان کرد: رویکردمان همدلی و هم افزایی با همه بانوان ایران اسلامی است و در این مجال هیچکس را هم دست کم نمی‌گیریم حتی دختران و زنانی که در محروم ترین مناطق زندگی می کنند.

حکیمیان تصریح کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاید نگاه متفرق داشته باشیم یعنی باید آسیب‌ها را در یک بسته ببینیم و برای حل آنها برنامه ریزی کنیم ضمن اینکه نباید در هئیت‌ها صرفاً مدیرانه رفتار کنیم بلکه باید خود نیز وارد میدان شویم و با اندیشه‌هایمان حرکت ایجاد کنیم.

وی، افزایش طلاق، کاهش ازدواج، افزایش اعتیاد، کاهش حیا و عفت در مردان و زنان و کاهش جمعیت را پنج آسیب مهم کشور برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه باید به این پنج آسیب همزمان توجه می شد، طرح عملیاتی جامعی را با عنوان ایران سعادتمند طراحی کردیم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور سه محور عملیاتی این طرح را احیا، مقاوم سازی و تحکیم هویت انسانی، احیا، مقام سازی و تحکیم هویت دینی و احیا، مقاوم سازی و تحکیم هویت ملی عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح سازماندهی و شبکه ساری لشکر انصار فاطمه (س) پیش بینی شده که در حقیقت این لشگر از کنشگران فرهنگی، اجتماعی برای کاهش آسیب های زن و خانواده و احیای هویت زن یزدی و ایرانی بهره مند شویم و باور کنیم آسیب های حوزه زن و خانواده صرفاً زنانه نیست.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..