۶ توصیه جهت داشتن زندگی بهتر (ذهن پربازده)

6 توصیه جهت داشتن زندگی بهتر (ذهن پربازده)

پیانو یاد بگیرید

یادگیری نواختن یک آلت موسیقی، اغلب پیانو یا گیتار در لیست حذفیات بسیاری از افراد قرار دارد. مشکل یادگیری این سازها، درک نکردن مهارت های جدید نواختن است. آدرس به انگلیسی

بسیاری از مردم روش‌های سنتی یادگیری این مهارت‌ها را امتحان کرده‌اند و به دلیل آهسته قدم زدن در اصول اولیه و یادگیری نواختن آهنگ‌های هیجان‌انگیز مانند «ردیف، پارو، پارو کردن با قایق‌تان» از بین رفته‌اند.

  1. دفاع شخصی اولیه را یاد بگیرید

هیچ چیز بهتر از این نیست که مطمئن باشید می توانید از خود مراقبت کنید، چه از نظر روحی، مالی یا جسمی. اینکه بتوانید در همه شرایط از خود محافظت کنید، اطمینانی است که فقط از طریق کلاس های دفاع شخصی به دست می آید. در حالی که بسیاری از مردم هنگامی که به دفاع از خود فکر می کنند به طور خودکار به زنان و کودکان فکر می کنند، این واقعاً یک مهارت برای همه افراد است.

  1. مبلمان و تزئینات خود را بسازید

اگر شما هم مثل من هستید، نجاری مانند یک رویا به نظر می رسد. یاد پدربزرگم می افتم که تزیینات چوبی فانتزی خانه را درست می کرد. یادم می آید که پدرم وقتی پسر جوانی بودم برای خانه ما یک عرشه ساخت. اما تمام تلاش من به یک آشفتگی بزرگ تبدیل شده است. فکر می کنم ژن نجاری این نسل با من رد شده است.

  1. استاد تای چی

یادگیری تای چی برای بدن و ذهن شما عالی است. این کار می‌تواند به کاهش شرایط طبیعی سلامتی که همراه با افزایش سن به وجود می‌آیند کمک کند و افراد در هر سنی را به آرامش و رهایی از تنش عصبی تشویق کند. مزیت اصلی تای چی توانایی آن در کاهش اثرات استرس است. بهترین اپلیکیشن انگلیسی

یادگیری تای چی شش اصل جریان را به تمرین‌کننده منتقل می‌کند.

در مورد این نوع ورزش سالم که استرس را کاهش می دهد، اعتماد به نفس ایجاد می کند، ظرافت و قدرت را به شما هدیه می دهد، به شما کمک می کند طولانی تر زندگی کنید و به ذهن شما کمک می کند تا به حالت شفاف برسد.

  1. انجام حرکات پایه رقص (برای پسرها)

بچه ها، چقدر خجالت آور است که به یک باشگاه بروید و سعی کنید برخی از خانم ها را تحت تأثیر قرار دهید و سپس خود را کاملاً بی اعتماد و ترسو در زمین رقص ببینید؟

من آنجا بوده ام.

تلاش برای انجام برخی حرکات فانتزی اما فقط شبیه یک میمون اسپاستیک به نظر می رسد. یا حتی بدتر از آن، نشستن در حاشیه و ترس از شرمساری من.

برای بیرون رفتن و ملاقات با مردم و خوش گذرانی نیازی نیست که یک رقصنده چیره دست باشید. اما داشتن چند حرکت خوب در جیب عقب کمک زیادی به اعتماد به نفس شما خواهد کرد. به همین دلیل است که فکر می‌کنم حرکات رقص اولیه می‌تواند مهارت مهمی برای یادگیری باشد.

  1. خواننده شوید

این یکی از مهارت‌هایی است که می‌توانم بگویم مهم‌ترین مهارت در این فهرست است. وقتی می خوانید، حتی اگر فقط داستان باشد، یاد می گیرید و جهان بینی خود را گسترش می دهید. از مکان‌هایی بازدید می‌کنید که ممکن است هرگز آنها را نبینید و در مورد مهارت‌هایی یاد می‌گیرید که در غیر این صورت ممکن است هرگز برای یادگیری آنها وقت نگذارید.

عادت کنید که همه چیز را مطالعه کنید. مقاله‌ها، تارنماها، پیش‌نویس‌ها، کتاب‌ها و حجم‌های مطالب همگی ارزش وقت شما را دارند.

کیفیت خوب اطلاعات با میزان آموزنده بودن مطالبی که می خوانید رابطه مستقیم دارد. به عنوان مثال، خواندن کتاب های کمیک ارزشمند است، اما نه به اندازه خواندن یک متن غیرداستانی خوب در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید.

 

بخش نظردهی بسته شده است..