اصلاح هندسی میدان راه آهن یزد در دستور کار شهرداری

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد از اصلاح هندسی میدان راه‌آهن و دیگر اقدامات شهرداری در این منطقه شهری تا پایان سال خبر داد.

«فخرالسادات خامسی» گفت: رویکرد اصلی شهرداری یزد در منطقه سه مبنی بر بازپیرایی و ایجاد پارک ها، بوستان ها و فضاهای سبز جدید در محلات جدید یا محلاتی است که فاقد فضای سبز هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید و ورود مسافران از میدان راه آهن یزد، گفت: بوستان راه آهن یکی از فضاهای تفریحی قدیمی یزد هست که با بازپیرایی و زیباسازی هم جلوه زیبایی به یکی از بهترین ورودی های شهر و همچنین فضای مناسب تفریحی برای شهروندان خواهد بود.

خامسی ادامه داد: اصلاح هندسی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است که تلاش می شود تا قبل از سال جدید این طرح به اتمام برسد.

وی گفت: ایجاد سرویس بهداشتی در مناطق فاقد سرویس و زیرسازی آسفالت و ساخت پارکینگ های درون محله ای در برخی مناطق دیگر در دستور کار است.

خامسی گفت: طرح پیاده روسازی در بخش هایی از منطقه سه مانند بلوار دانشجو در دست اقدام است.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد گفت: طرح آبنمای کف خشک در پارک باد و سایه در شهرک فراز در حال اجراست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد و در شهرک شن و ماسه نیز برای ایجاد پارک درون منطقه ای اقدام شده و تا دهه فجر کاشت درخت و روشنایی آن به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به درخواست های ارائه شده پیرامون شهرک طوبی، گفت: برای روشنایی و آسفالت پارک برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته و فاز یک پارک طوبی تا پایان سال اتمام و برای روشنایی و دیگر مسائل مرتبط با فاز ۲ پارک نیز در سال جدید برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، خامسی در مورد درخواست های متعددی که درباره روشنایی خیابان غدیر صورت گرفته نیز گفت: این مسئله مربوط به شهرداری نیست بلکه باید اداره برق در این باره اقدام کند که با توجه به مکاتبات صورت گرفته اقدامات لازم برای این منطقه و نیز حل مشکل روشنایی و رفع ضایعات بلوار شهید قدسیان در دستور کار قرار گرفته است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..