معاون استاندار یزد:

مهمتر از تدوین، اجرای درست و کامل رویدادهای دهه فجر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌ که علاوه بر تدوین برنامه‌های خوب، اجرای درست و کامل رویدادها در سالروز پیروزی انقلاب ضروری و حائز اهمیت است، گفت: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از کسب تکلیف از ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

«علی‌اکبر عزیزی در جلسه ستاد دهه فجر استان با بیان این‌ که برنامه‌های خوبی برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تدوین شده است، اظهار کرد: مهمتر از تدوین، اجرای صحیح و به موقع برنامه‌های فرهنگی، هنری و تبیینی است.

وی تدوین برنامه‌های خیرخواهانه نظیر رزمایش کمک مومنانه و اهدا جهیزیه ایرانی را از دیگر الزامات اجرایی عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی میز خدمت در تمام ادارات دولتی ضروری است.

عزیزی با بیان این‌ که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بعد از کسب تکلیف از ستاد ملی مقابله با کرونا در استان یزد برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم بزرگداشت یوم الله دهه فجر ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی را نیز ضروری دانست و افزود: تلفیق فضاسازی در دو حوزه مهدویت و انقلاب باید در اولویت اجرایی تمام دستگاه‌های دولتی استان قرار گیرد.

«سعید زارع» جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم شعار محوری یوم الله دهه فجر امسال را «جشن ملی ۱۴۰۰ » دانست و اظهار کرد: اشاعه فرهنگ مهدویت و امیدآفرینی از جمله رویکردهای جدی این مهم در دهه فجر امسال است.

وی «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، مستضعفان، پیشگامان انقلاب»، «انقلاب اسلامی، دانشگاهیان، خودباوری علمی»، «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت»، «انقلاب اسلامی، معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه»، «انقلاب اسلامی، قرآن، عترت، غیرت دینی» را از جمله عناوین دهه فجر امسال عنوان و تصریح کرد: عدالت محوری و فساد ستیزی، تکریم مقام زن، تحکیم بنیان خانواده، امنیت و اقتدار نظامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی و وحدت ملی از دیگر عناوین تعیین شده برای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۴۰۰ است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..