خواهر خوانده‌های یزد برای شهردار یزد آرزوی پیشرفت کردند

همزمان با نخستین روز‌های سال ۲۰۲۲ میلادی، شهرداران دو شهر خواهرخوانده یزد در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک انتخاب شهردار یزد، برای شهردار و شهروندان یزد آرزوی پیشرفت و بهروزی در دوره جدید مدیریت شهری نمودند.

به گزارش یزدی نیوز، “بکا واچارادزه” شهردار جدید شهر پوتی گرجستان که پیمان همکاری آن با شهر یزد دقیقاً یک هفته قبل از آغاز همه گیری کرونا به امضاء رسید، در بخش‌هایی از پیام خود تصریح نمود: از روابط دوستانه بین شهر‌های خواهرخوانده یزد و پوتی که در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در جریان بازدید هیاتی از شهرداری یزد از شهر پوتی ایجاد شد، قدردانی می‌کنم.

با این وجود، باید به این نکته نیز اشاره کرد که همه‌گیری جهانی، ما را از اجرای برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و گردشگری باز داشته است.

امیدوارم این همه گیری به مرور زمان فروکش کند و وضعیت ایمن‌تر در آینده به ما اجازه دهد تا برنامه‌هایی را که قبلاً پیش بینی شده بود، اجرا کنیم.

برای شما و شهروندان شهر یزد، و همچنین مردم ایران، موفقیت، آرامش و پایداری در مبارزه با بیماری و پیشبرد امور آرزومندم.

همچنین “ریکاردو ریو” شهردار شهر براگا در پرتغال که با توجه به عملکرد مطلوب خود در چند سال اخیر، در دوره جدید نیز مجدداً به عنوان شهردار براگا انتخاب شده است نیز در پیام خود خطاب به ابوالقاسم محی الدینی، دوره‌ای متعهدانه و پربار در خدمت به مردم شهر یزد آرزو نموده و عنوان نمود: چند سال آینده چالشی برای شهرداران در سراسر جهان خواهد بود و امیدوارم که همکاری شکوفایی با شما و مردم یزد پیش رو داشته باشیم. کشور‌های ما، پرتغال و ایران روابط تاریخی عمیقی دارند، بنابراین دوستی بین شهر‌های ما نیز عمیقاً مطلوب و بجاست.

مطمئن هستم که ما اهداف مشترکی در زمینه کار و فعالیت در شهرهایمان داریم، مانند اطمینان از اینکه جوامع محلی ما به سرعت و با قدرت از این وضعیت همه گیری بهبود می‌یابند، و در عین حال انتقالی پایدار، سبز و دیجیتال را به روشی فراگیر و برای همه جامعه مدیریت می‌کنیم.

گفتنی است با برنامه ریزی به عمل آمده و در صورت بهبود شرایط، بزودی امکان بازدید شهرداران شهر‌های خواهرخوانده از یزد میسر خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..