استاندار یزد:

شورای ششم متفاوت و مضاعف از گذشته خدمت رسانی کند

استاندار یزد با تقدیر از توجه شورا ششم به نقاط قوت و مزیت های یزد و تقویت آنها، اظهار کرد: انتظار ما از شورا، خدمت رسانی متفاوت و مضاعف نسبت به گذشته است.

“مهران فاطمی” در نشست شورای شهر یزد که در محل این شورا برگزار شد، از اقدامات و فعالیت های ارزشمند شورای ششم شهر یزد و مجموعه بدنه شهرداری قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور پررنگ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در متن مردم، بازدیدهای متعدد و مکرر آن ها ازمناطق مختلف شهر و پروژه های در دست اقدام، ادامه داد: تاکید بر مسئله ی محوری فرهنگ دینی و اسلامی، احیای فرهنگ دارالعباده، برنامه محوری و اهتمام به تکمیل طرح های نیمه تمام، از دیگر نقاط قوت و بسیار ارزشمند این شورا است.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بدنه اجرایی استان، اظهار کرد: این موضوع به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت فعالیت این دوره از شورا بشمار می آید که قطعا تقویت این تعامل می تواند به پیشبرد اهداف و برنامه های شهر کمک کند.

استاندار ادامه داد: تاکید ویژه بر نقاط قوت و مزیت های شهر یزد به ویژه مسئله گردشگری؛ با رعایت پیوست های فرهنگی، قرارگیری رویکرد علمی و کارشناسی در راس تصمیم گیری ها و انعکاس مطالبات و دغدغه های مردم ارزشمند بوده و شایسته تقدیر و تشکر است.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بنابر دلایل مختلف مسائل شهر یزد به تنهایی و صرفا مبتنی بر توان شهرداری و نظام بودجه ای آن قابل مدیریت نیست.

وی افزود: پیشبرد مسائل امروز شهر یزد در حوزه استفاده از فرصت ها، مدیریت چالش های موجود و پیگیری تحقق و اجرای مسائل فوریت دار و اولویت دار به تنهایی ممکن نیست و حرکت در مسیر مدیریت واحد شهری را می طلبد.

وی در ادامه گریزی به نشست شورای معاونین شهرداری یزد که هفته گذشته با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونین شهردار برگزار شد، زد و گفت: در این نشست مقرر شد استاندار و مدیران مرتبط در جلسات مربوط به ابر پروژه های شهر یزد حاضر شده و مسائل مربوط به آن ها را پیگیری کنند.

استاندار همچنین ضمن استقبال از ارائه پیشنهاد برگزاری جلسات چهارجانبه با محوریت استاندار، شهردار، شورای اسلامی شهر و دستگاه های مربوط به مسائل و طرح های شهر یزد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که جلسات مذکور به صورت موضوع محور، در محل صحن شورا برگزار شود.

وی ادامه داد: در این نشست ها، تصمیمات لازم اتخاذ و پیگیری های مربوطه؛ تا مرحله اجرا، صورت گیرد تا مسائل با قید فوریت در کریدورهای اداری مابین چند دستگاه، انجام شود.

فاطمی ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های انجام شده اعضای شورای اسلامی شهر یزد در طول ادوار گذشته، بیان کرد: انتظار ما از شورای انقلابی ششم یزد این است که متفاوت تر و مضاعف تر از گذشته خدمت رسانی کرده و اتفاقات بزرگی را در تراز شهر بزرگ یزد رقم بزند.

وی در ادامه بر نظام مندی مسائل، مشکلات و دغدغه های موجود، اولویت بندی آن ها و تلاش در جهت حل مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن و براساس نظرات کارشناسی شده، تاکید کرد.

فاطمی بر تقویت مشارکت بانوان در امور و احداث مجموعه های ورزشی، تفریحی و فرهنگی بانوان تاکید و نسبت به حمایت از طرح ها و پروژه های حوزه بانوان اعلام آمادگی کرد.

استاندار در پایان با استناد به حدیثی از امیرالمومنین علی(ع) در خصوص گذرا بودن فرصت عمر، گفت: فرصت زیادی برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن ها وجود ندارد لذا باید با رویکرد جهادی، انجام کار کارشناسی و تلاش شبانه روزی امور را به سامان برسانیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..