اعطای مجوز مرکز رشد به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دستگاهی پویا، اشتغال زا و کارآفرین، موفق به اخذ مجوز فعالیت مرکز رشد شد.

به گزارش یزدی نیوز، عندلیب، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد با بهره‌گیری از توان افراد متخصص و کارآمد و نیز بر مبنای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه خود در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان دانشگاهی پویا، کارآفرین و اشتغال‌زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت مرکز رشد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد اهداف، ضرورت و منافع تأسیس مرکز رشد را حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت‌های کوچک و متوسط، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی در استان یزد، بسترسازی جهت ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به‌ویژه در زمینه تجارت و بازرگانی و مطرح شدن استان در حوزه‌های فعالیت مرکز رشد در کشور برشمرد.

عندلیب افزود: مهم‌ترین اهداف این مرکز ، کمک به تجاری‌سازی ایده‌های فناور در دانشگاه، کارآفرینی و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و فن در استان و کشور است.

وی، افزود: بر این اساس برنامه‌های مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد بر پایه ایجاد بستر مناسب و ارائه خدمات حمایتی برای ایجاد و توسعه واحد‌های نوپا با اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن‌آوری از سوی کارآفرینان به‌ویژه اعضای هیأت علمی، اساتید و دانشجویان استوار است.

بخش نظردهی بسته شده است..