پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهمن

کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده است.

به گزارش یزدی نیوز رئیس کمیته امداد بهمن بابیان اینکه تسهیلات اشتغال اعطایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های عامل پرداخت می‌شود، گفت: با پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ، زمینه اشتغال ۲۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

حمیدرضا علی پناه با اشاره به اینکه وام‌های اعطائی در زمینه‌های شغلی کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و قالی‌بافی، صنعتی و معدنی و خدمات به متقاضیان پرداخت‌شده است، افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و صندوق توسعه ملی ازسوی بانک‌های کشاورزی، صادرات، سپه، مسکن، توسعه تعاون، رفاه کارگران و از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد بهمن یادآور شد: علاوه بر اعطای تسهیلات بانکی و امدادی، طی ۱۰ ماهه امسال برای ۱۹ نفر از مددجویان نیز کاریابی انجام‌شده و ۱۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بهمن از آموزش‌های شغلی این نهاد در زمینه مهارت‌آموزی، پایدارسازی و کارآفرینی به صورت حضوری بهره‌مند شده اند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..