تجلیل از مادران و همسران شهدا در یزد

به مناسبت سالروز رحلت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا از ۴۵ همسر و مادر شهید استان یزد تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز امام جمعه یزد در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا، با اشاره به جانفشانی شهدا و ایثارگران در مسیر مبارزه با دشمن بعثی گفت: بی تردید نقش تربیتی مادران شهید و نقش حمایت همسران شهید در شکوفا شدن نهال انقلاب بسیار مهم بوده است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با تقدیم بهترین فرزندان خود در راه استقلال و آزادی کشور وظیفه خود را انجام داده اند تاکید کرد: امروز بر مسئولین فرض است که با انجام خدمت درست و صادقانه وظیفه خود را در قبال مردم و شهدا انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به صبر و استقامت مادران و همسران شهدا افزود: بانوان جامعه هم می‌توانند با الگو گیری از این بانوان در تربیت نسل آینده کشور تلاش کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به مجاهدت‌های خانواده شهدا در دوران جنگ تحمیلی گفت: بی شک مادران و همسران شهدا به خاطر صبر خود در ثواب و اجر شهدا شریک هستند.

جوکار با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا به خاطر نزدیکیشان با آن‌ها روایتگران خوب دوران دفاع مقدسند افزود : نویسندگان و رسانه‌ها می‌توانند با بهره گیری از روایتگری آنان سند مکتوبی از ایثارگری شهدا تنظیم کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..