رئیس شورای شهر مهریز:

کوهریگ مهریز از خطر مرگ تدریجی نجات می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز با اعلام خبر ساماندهی سه مجموعه تفریحی گردشگری این شهر تا قبل از نوروز ۱۴۰۱، از آسیب‌شناسی مجموعه طبیعی کوهریک با همکاری دانشگاه یزد و رفع خطر مرگ تدریجی آن خبر داد.

«سیدمحمد امین بیدکی» در نشست با خبرنگاران گفت: ساماندهی سه مجموعه تفریحی گردشگری در شهر مهریز از اولویت طرح‌های شهرداری تا پایان سال جاری برای ایام نوروز است.

وی در این مورد تصریح کرد: فضاسازی پارک کوثر مهریز با نظر طراح کشوری مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت نیاز به اصلاح و توسعه در این مورد اقدام خواهیم کرد تا در ایام نوروز خدمات بهتری به میهمانان و همشهریان مهریزی ارائه شود.

بیدکی از آسیب شناسی مجموعه کوهریگ مهریز نیز خبر داد و اظهار کرد: با همکاری دانشگاه یزد نسبت به آسیب‌شناسی این مجموعه طبیعی و رفع خطر مرگ تدریجی آن تا پایان امسال اقدام می‌شود.

وی در ادامه به فضا سازی پارک سرو منگاباد و محافظت از درخت سرو این پارک به عنوان قدیمی‌ترین موجود زنده در مهریز نیز تا پایان سال خبر داد.

رئیس شورای شهر مهریز در پایان هم به راه اندازی پایانه حمل و نقل مسافربری درون شهری و میدان میوه و تره بار مهریز در آینده نزدیک اشاره کرد.

«علیرضا عرشیان» شهردار مهریز هم در این نشست به اهمیت همکاری مردم و مسئولان با این مجموعه و شورای شهر اشاره کرد و با قدردانی از تعامل همگان در این مورد، گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهر وجود دارد ولی برای داشتن شهری آباد باید عموم شهروندان همکاری لازم داشته باشند.

وی ادامه داد: پاسخگو بودن اولویت ما در شهرداری است و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی مشلات شهروندان خواهم بود.

شهردار مهریز گفت: پیگیر طرح جامع پسماند شهر مهریز نیز هستیم و امیدواریم قبل از سال ۱۴۰۱ قرارداد پیمانکار در این حوزه را منعقد کنیم ولی از سرمایه‌گذاران در سایر بخش ها و حوزه ها نیز استقبال خواهیم کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..