ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی محرومان در روستاهای یزد

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد، سپاه الغدیر و بنیاد مسکن امسال عملیات ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی برای مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی آغاز می‌شود.

«محمد شجاعان» در نشست کارگروه مسکن محرومان با اشاره به فرآیند اجرایی ساخت مسکن برای نیازمندان در روستاها، افزود: در گام نخست مددجویان فاقد مسکن واجد شرایط روستایی شناسایی و اطلاعات مورد نیاز به بسیج سازندگی و بنیاد مسکن استان یزد ارائه شده است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم برای افتتاح حساب خاص تسهیلات وام مددجویان در بانک های عامل و دریافت تجمیعی وام مددجویان توسط بنیاد مسکن اقدام می شود و پس از تامین زمین و تایید نقشه، صدور پروانه مددجویان واجد شرایط برای تکمیل پرونده وام به بانک معرفی می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: در گام بعدی کمیته امداد مددجویان واجد شرایط برای شروع ساخت واحد مسکونی را به سپاه العدیر معرفی می کند، پس از تحویل زمین دارای پروانه ساخت به سپاه الغدیر و مشخص شدن تعداد و نقاط ساخت، برنامه زمانبندی برای ساخت مسکن(حدود ۹ ماه) توسط سپاه الغدیر آغاز می شود.

شجاعان افزود: نظارت بر روند پیشرفت عملیات ساخت توسط بنیاد مسکن و کمیته امداد برابر توافق انجام می شود و بر اساس پیشرفت کار وام مددجویان طی سه مرحله آزادسازی و به سپاه الغدیر پرداخت می شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، هم اکنون پیگیری برای تامین زمین مناسب و اخذ پروانه ساخت و دریافت تسهیلات وام در حال انجام است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..