رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان کشور در یزد؛

فرازبام قهرمان شد/ جهرم بر سکوی سوم ایستاد

فرازبام خائیز دهدشت با پیروزی نزدیک برابر فولاد سپاهان اصفهان عنوان نخست رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان کشور که به میزبانی یزد برگزار شد را از آن خود کرد.

دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و فولاد سپاهان اصفهان در مسابقه نهایی رقابت‌های هندبال نونهالان کشور به مصاف هم رفتند که در پایان فرازبام با نتیجه نزدیک و با یک اختلاف ۲۰ بر ۱۹ حریف خود را شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد.این در حالی است که سپاهان نیمه نخست را ۸ بر ۶ از فرازبام پیش بود.

پیش از مسابقه فینال، دو تیم سنگ آهن بافق و هیئت هندبال جهرم در دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند که در پایان جهرم با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ بافق را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.

رقابت‌های هندبال سالنی نونهالان انتخابی تیم ملی از ۶ آذر به میزبانی یزد آغاز شده و شب گذشته با معرفی قهرمان به پایان رسید.

مراسم اختتامیه مسابقات هندبال نونهالان کشور با حضور شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد، علی اکبر خوشنویس رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال، سرگی لیکولنکو سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، خوشنویس رییس هیات هندبال استان و جمعی از مسؤلین فدراسیون هندبال و استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: توجه به رده‌های پایه و استعدادیابی در هندبال کشور به خوبی انجام شده است و آینده این رشته را تضمین می‌کند.

شریعتی افزود: نونهالان باید با تلاش و تمرینات منظم، خود را آماده کنند تا در آینده در رویدادهای ملی و بین المللی خوش بدرخشند و افتخار آفرینی کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..