امام جمعه مهریز:

مطالبه‌گری مهمترین ویژگی دانشجویان باشد

امام جمعه مهریز گفت: مطالبه گری باید جزو مهمترین اهداف و ویژگی‌های دانشجویان باشد.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه این هفته نمازجمعه مهریز با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: مطالبه گری و ایجاد چالش‌های به حق، جزو اهداف و کارهای ارزشی دانشجویان است و باید تقویت شود.

وی افزود: رفتار و جریان شناسی دانشجویان در ۱۶ آذر مهمترین حرکت آنها در اعتراض به ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به کشور ایران بود که کودتای ۲۸ مرداد را به وجود آورد.

محی الدینی ادامه داد: روز دانشجو نشان دهنده شعارها و تظاهراتی که رنگ و بوی ضد استکباری دارد و مخالف غرب و بر اساس بصیرت جوانان است.

وی بیان کرد: دانشجویان در عرصه انقلاب اسلامی صحنه های مختلفی را به وجود آوردند از جمله تقدیم شهدا در جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و در این صحنه ها از جان خود نیز دریغ نکردند.

امام جمعه مهریز با اشاره به سخنان رهبری اظهار داشت: امروز لازم است ارزش‌های مقدس حفظ شود و کارهای فرهنگی رونق بیشتری بگیرد و دانشجویان که نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، باید در این مسیر قرار بگیرند.

محی الدینی تأکید کرد: در شهرستان مهریز مسئولان باید دغدغه کار و فعالیت داشته باشند تا موجب پیشرفت و آبادانی شهرستان شوند.

وی بیان کرد: استفاده از نبخگان در ایده پردازی از سوی مسئولان و پافشاری آنها در انجام ایده های درست می تواند کشور و شهرستان را به قله های موفقیت برساند.

محی الدینی گفت: ظرفیت‌های کشور و شهرستان را به‌درستی ببینیم و در جهت شکوفایی آنها تلاش کنیم و مانع از سنگ‌اندازی‌های دشمن شویم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..