آمار کرونایی‌های اردکان صفر شد

فرماندار اردکان گفت: آمار روزانه بستری ناشی از بیماری کووید - ۱۹ در اردکان به صفر رسیده به نحوی که در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد بستری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است

«مصطفی پوردهقان اردکان  ضمن اعلام این خبر افزود: خوشبختانه طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان ضیایی اردکان ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: هرچند روند شیوع بیماری در شهرستان فعلا متوقف شده است اما این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی انگاری مردم نسبت به کرونا، شرایط شکننده‌ای را مجدداً تجربه خواهیم کرد.

فرماندار تاکید کرد: روند کاهش بیماران قطعاً تصادفی نیست و به واسطه مشارکت بسیارخوب مردم در واکسیناسیون همگانی و تبلیغ در این باره صورت گرفته و تلاش کارکنان مجموعه بهداشت و سلامت و نیز رعایت مردم با فرهنگ اردکان این اتفاق خوب را رقم زده است.

رئیس شورای سلامت اردکان در پایان با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان نسبت به برخی مناطق دیگر استان به مراتب بهتر است، خاطرنشان کرد: اردکان از نظر تزریق واکسن علیه کرونا نیز در رتبه نخست از میان ۱۱ شهرستان استان قرار دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..