خللی در فرایند توزیع شکر در میبد وجود ندارد

رئیس تعزیرات حکومتی میبد: خوشبختانه توزیع شکر به نحو احسن در میبد و استان یزد انجام می‌شود و خللی در کار به وجود نیامده است.

به گزارش یزدی نیوز، نوروزی در بازدید مشترک با اداره صمت از کارخانه قند و شکر میبد گفت: از آنجا که تبدیل شکر خام به شکر سفید یکی از فرایند‌های تولید شکر در این کارخانه است؛ شنیده شده بود این شرکت از صاحبان شکر خام، ۶۰۰ تومان حق العمل کاری می‌گیرد.

رئیس تعزیرات حکومتی میبد با بیان اینکه بر اساس طرح تحول سازمان از تولید کننده تا مصرف کننده این بازدید‌ها انجام می‌شود افزود: مصوبه حق العمل کاری ۴۰۰ تومان است که با بررسی فاکتور‌ها مشخص شد این شرکت به همان مقدار مصوبه اقدام به حق العمل کاری می‌کند.

نوروزی تصریح کرد: یکی دیگر از ابهامات در خصوص استفاده از وسیله نقلیه خود شرکت در فرایند بارگیری بود که مشخص شد هیچ نوع وسیله نقلیه ای که مختص این شرکت باشد وجود ندارد و تمام تولیداتشان به وسیله وسایل نقلیه ای که به شرکت معرفی می‌شوند اقدام می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه توزیع شکر به نحو احسن در میبد و استان انجام می‌شود و خللی در کار به وجود نیامده است.

نوروزی افزود: تنها مشکل پیش روی این شرکت تامین شکر خام است که باید از استان‌های دیگر کشور به این شرکت انتقال داده شود.

مدیرعامل کارخانه قند و شکر میبد هم گفت: کارخانه قند و شکر شهرستان میبد با بیش از ۸۵ نیرو، روزانه ۴۰۰ تن شکر مرغوب در قالب بخش خصوصی و دولتی تولید می‌کند.

کمالی با بیان اینکه قسمت اعظم شکر خام مورد نیاز ما وارداتی است و بخشی هم از کشت و صنعت کارون و استان خوزستان به این کارخانه حمل می‌شود افزود: اکثر تولیدات ما در قالب توزیعی که توسط بازرگانی دولتی به افراد حقیقی و حقوقی حواله داده می‌شود تحویل داده می‌شود.

 

مدیرعامل کارخانه قند و شکر میبد خاطرنشان کرد: برابر دستمزدی که توافقی انجام می‌شود و سقف مصوبی که تا الان دولت انجام داده، توافق و قرارداد را می‌بندیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..