شرکت ۱۶۳ مددجوی اردکانی در دوره‌های آموزش کارآفرینی

رئیس کمیته امداد اردکان: دوره‌های آموزش کارآفرینی با همکاری دانشگاه اردکان و جهاد دانشگاهی استان یزد برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز جواد شهبازی با بیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های اصلی این نهاد است، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۱۶۳ نفر از مددجویان مستعد اشتغال در دوره‌های آموزش کارآفرینی شرکت کردند.

وی با ضروری دانستن آموزش برای ایجاد اشتغال تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۰ نفر آموزش‌های مقدماتی کسب‌وکار، ۱۱۳ نفر آموزش‌های پایدارسازی و مهارت‌آموزی را گذراندند.

رئیس کمیته امداد اردکان با اشاره به اهمیت آشنایی مجریان طرح‌های اشتغال با کسب‌وکار‌های نوین و بازاریابی مجازی اظهار داشت: ۲۱ نفر از مستعدان و مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد در حال گذراندن دوره آموزشی مهارت‌آموزی بازاریابی در فضای مجازی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد هستند.

شهبازی ادامه داد: کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اشتغال‌زایی منعقد کرده که بر اساس این تفاهم‌نامه بستر‌های مناسبی برای گسترش آموزش‌های کسب‌وکار، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات تولیدی و فعال شدن جهادگران کارآفرین فراهم‌شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..