اختلاف سنی ۹۵ ساله‌ی کوچکترین و مسن‌ترین حامی ایتام در یزد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نوزاد چهارماهه بهابادی کوچک‌ترین و پیرزن ۹۶ ساله ساکن شهرستان خاتم مسن‌ترین حامی ایتام در استان یزد هستند.

«غلامرضا مشعل چی» با اشاره به این که هشت هزار نفر از حامیان ایتام و محسنین در استان یزد زن و ۱۴ هزار نفر مرد هستند، گفت: نوزاد چهارماهه بهابادی کوچک‌ترین و پیرزن ۹۶ ساله ساکن شهرستان خاتم مسن‌ترین حامی ایتام در استان یزد هستند.

وی افزود: هم‌اکنون پنج هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزند نیازمند(غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت ۲۲ هزار حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.

معاون کمیته امداد استان با بیان این که حدود ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند از خانواده سادات هستند، یاداور شد: دو هزار و ۸۰۰ نفر از ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت در استان یزد دختر و دو هزار و ۴۰۰ نفر پسر هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سامانه‌های اینترنتی ekram.emdad.ir و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها، حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..