تهیه مسکن کارگری از اولویت‌های جامعه کارفرمایان استان یزد است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که بخش قابل توجهی از حقوق و دستمزد کارگران برای اجاره بها صرف می‌شود، تهیه مسکن کارگری را از اولویت های جامعه کارفرمایان استان خواند.

«عماد تشکری» در دیدار با «سیدعلی عزالدینی» مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی و «علی اکبر حجت» رئیس کانون کارفرمایان استان یزد بر توجه بیشتر به قشر زحمتکش کارگری استان تاکید کرد و گفت: جامعه کارگری استان همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه داشته و باید سعی کنیم مشکلات پیش روی این جامعه را در حد امکان برطرف سازیم.

وی مسکن را مهمترین دغدغه کارگران دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از حقوق و دستمزد کارگران برای اجاره بها صرف می‌شود و تهیه مسکن کارگری از اولویت‌های جامعه کارفرمایان استان یزد محسوب می‌شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا در حل مشکل زمین برای ساخت مسکن کارگری همکاری‌های لازم را بعمل آورد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه مثبتی برای تهیه مسکن کارگری از طرف کارفرمایان وجود دارد و دغدغه چندین ساله کارفرمایان استان است که در صورت تامین زمین ساخت مسکن نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، تشکری در پایان خاطرنشان کرد: استان یزد در ثبت نام از کارگران متقاضی تهیه مسکن جزو پیش‌قراولان کشور محسوب می‌شود که امیدواریم به زودی طرح ساخت مسکن کارگری در استان کلید بخورد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..