درخشش دانش آموزان میبدی در جشنواره “من فناوری هسته ای هستم”

دانش آموزان میبدی در اولین جشنواره ملی من فناوری هسته‌ای هستم، خوش درخشیدند.

به گزارش یزدی نیوز، دبیر شیمی شهرستان میبد گفت: این جشنواره در چهار محور نقاشی، مقاله علمی، روزنامه دیواری و ویدئو برگزار شد که دانش آموزان ما در حوزه مقاله نویسی و پژوهشی که بحث علمی و آینده نگری هم در آن وجود داشت شرکت کردند.

سقاچی افزود: خوشخبتانه ۳۴ نفر از دانش آموزان ما در یازده گروه از دانش آموزان مقاله هایشان مورد پذیرش هیئت داوران قرار گرفت و از این یازده گروه تمامی دانش آموزان جزء صدنفر برتر کشوری قرارگرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های ما هم رتبه دوم و گروه دیگر رتبه چهارم را کسب کردند افزود: درحوزه نقاشی هم یک اثر فرستادیم که خوشبختانه همان اثر رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

سقاچی گفت: در مجموع شهرستان میبد با توجه به تعداد بالای آثار و کیفیت کار توانست رتبه اول شهرستان‌های کشور را به دست بیاورد.

دبیرشیمی شهرستان میبد خاطرنشان کرد: مقاله پژوهشی درهفت موضوع برق، کشاورزی، پزشکی، فناوری و صنعت و ایمنی هسته ای و تاریخچه فناوری هسته ای و زندگی نامه دانشمندان هسته ای بود که ما درسه حوزه اول پزشکی، برق و کشاورزی هسته ایی کار کردیم.

سقاچی گفت: با توجه به اهمیت این موضوعات و آینده ای که دارد ترجیح دادیم که دانش آموزان دراین حوزه‌ها کارکنند که علاوه بر یادگیری چگونگی مقاله نوشتن و پژوهش، پیش زمینه ای هم در پژوهش‌های آینده شان دراین آیتم‌ها داشته باشند.

درنشستی با فرماندار میبد و مدیرآموزش و پرورش این دانش آموزان مورد تجلیل قرارگرفتند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..