مشارکت هلال احمر یزد در واکسیناسیون کرونا

رئیس جمعیت هلال احمر یزد: بیش از ۱۵ هزار نفر در یک ماه گذشته توسط نیرو‌های هلال احمر شهرستان واکسینه شدند.

به گزارش یزدی نیوزوهاب نخل بند یزدی گفت: با شتابگیری واکسیناسیون عمومی و ایجاد مراکز تجمیعی، طی هماهنگی بعمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علم و هنر یزد، مرکز واکسیناسیون تجمیعی سالن ورزشی قائم راه اندازی شد که روزانه بیش از ۳۰ نفر از اعضا جوانان هلال احمر، پرستاران، پزشکان داوطلب و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در آن مرکز مشغول خدمت رسانی به عموم شهروندان هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: از شروع طرح تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر در این مرکز واکسینه شده و نیرو‌های جمعیت هلال احمر همچنان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می‌باشند.

 

وی ضمن تشکر از همکاری مسئولان و عوامل مرکز بهداشت، دانشگاه علم و هنر و نیروی انتظامی یزد افزود: بدون شک همکاری دستگاه‌های مسئول و مراکز دانشگاهی شهرستان در تسریع روند واکسیناسیون و همچنین ایجاد آرامش خاطر شهروندان تاثیرگذار است که خوشبختانه این مهم در مجموعه در حال فعالیت بوده و خدمت رسانی به شکل مطلوب ادامه دارد.

 

نخل بند یزدی تصریح کرد: اعضای جوانان، داوطلب و امدادگران جمعیت هلال احمر بزرگترین سرمایه این سازمان مردم نهاد هستند که در مواقع حساس به عنوان بازوان توانمند هلال احمر وارد صحنه شده و در ارائه خدمات بشردوستانه و داوطلبانه به یاری هلال احمر می‌پردازند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..