پاسگاه شهید مدنی جابه جا می شود

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای‌ اسلامی: همه مقدمات برای جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز فراهم شده است.

به گزارش یزدی نیوز، صباغیان در شورای اداری مهریز گفت: مجوز جابجایی پاسگاه قبلأ اخذ شده و اعتبار آن هم جذب شده بود، اما متاسفانه به دلیل واگذار نشدن زمین آن به نیروی انتظامی و موافق نبودن آنها با واگذاری نودونه ساله کار به تعویق افتاد.

نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، هرات و مروست در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقاضای زمین مربوطه به شورای عالی محیط زیست ارسال و شورای عالی محیط زیست موافقت کرده و روند واگذاری زمین نیروی انتظامی حل شده و امیدواریم به زودی عملیات ساخت این مرکز آغاز شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای‌اسلامی در ادامه گفت: مشکلات مختلف ۶ شهرستان این حوزه گسترده کشور توسط مدیران مناطق با آینده‌نگری، اولویت‌بندی و پیگیری شود.

محمدرضا صباغیان افزود: مدیران بر اساس نیاز هر شهرستان نسبت به شناسایی مشکلات و مطالبات مردم اقدام و با دسته‌بندی آن‌ها برای تحقق اهداف از طریق دولت و مجلس پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در کنار مدیران شهرستان‌ها تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات و رسیدن به توسعه و رفاه مردم انجام می‌دهند ادامه داد: برای خدمت به مردم باید همه مدیران با وحدت از فرصت موجود بر تلاش خود بیفزایند.

نماینده مردم شهرستان‌های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه، هرات و مروست در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولان هر شهرستان در حوزه انتخابیه، نیاز‌های مناطق خود را برای رسیدگی از طریق مجلس رصد و اعلام کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..