امام جمعه یزد: دفاع مقدس مقاومت هشت ساله نهال تازه روییده انقلاب در برابر استکبار بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس سراسر درس فداکاری، عزت، غیرت، افتادگی و وفاداری و سلحشوری است.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر حماسه، مقاومت و یادآور ایثارگری‌های عزیزترین بندگان خداست که تمام زندگی خود را وقف اسلام، انقلاب و کشور کردند و در این راه با افتخار و با شهامت از زندگی و جان خود گذشتند.

وی گفت: آن دوران هشت ساله سراسر درس فداکاری، عزت، غیرت، افتادگی و وفاداری و سلحشوری است، هشت سال نهال تازه روییده انقلاب اسلامی، در برابر استکبار و مرتجعین منطقه ایستادگی کرد و با تجربه کم و امکانات ناچیز ولی با نیروی ایمان، نیروی مقاومت و نیروی متکی به روح الله، بر تمام آن‌ها فائق آمد و نشان داد که توانایى‌هاى نظامى و امنیتىِ قدرت‌هاى مسلط بر عالم، قادر نیستند در برابر ایستادگی یک ملت، مقاومت کنند و به آن‌ها ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: رمز پیروزی و موفقیت در دوران دفاع مقدس، توکل و اتکا به خداوند متعال، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) و پیروی از ولایت فقیه بود.

ناصری تصریح کرد: امروز حفظ راه شهدا و پاسداری از خون شهدا بسیار مهم است و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده نماییم و نگذاریم حادثه بزرگ و معجزه‌آور دفاع مقدس و فرهنگ جنگ و شهادت در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان(ره) و شهدای والامقام جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان صبور، ایثار گران و بسیجیان شجاع به ویژه به مردم دارالعباده یزد تبریک گفت و افزود: از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت دلاور و خدمت‌گزاران میهن اسلامی در حفظ و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..