زمینگیر شدن قاچاقچیان حشیش در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۰۸ کیلوگرم حشیش و ۶۵ کیلوگرم تریاک در دو عملیات ضربتی ماموران خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران دسته رزمی شهید شاهدی فرماندهی انتظامی استان یزد هنگام کنترل محور‌های ورودی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران به راه خود ادامه داد، افزود: ماموران با تعقیب خودرو، در یک اقدام به موقع و ضربتی خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۱۰۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از مرز‌های شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن‌ها به استان‌های شمالی را داشتند، گفت : در این زمینه راننده و سرنشینان خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بهدانی فرد همچنین با اشاره به کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک در مهریز تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز به همراه مأموران دسته رزمی شهید شاهدی در راستای اجرای طرح کنترل محور انار ـ یزد به یک دستگاه پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود : مأموران پلیس در بازرسی از خودرو ۶۵ کیلوگرم تریاک که در قسمت‌های مختلف آن جاسازی شده بود را کشف و ۲ نفر را بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..