مدیر کل آموزش و پرورش یزد:

ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با بیان این که نمی‌توان برای هر منطقه مسخه واحدی جهت بازگشایی مدارس پیچید، از آموزش ترکیبی و بازگشایی تدریجی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

«محسن موحدی فرد» در ارتباط با برنامه خبری سیمای یزد ضمن بیان این که ستاد ملی کرونا مجوز کلی بازگشایی مدارس را به ما داده است، گفت: مهمترین اصل در بازگشایی مدارس، سلامت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط جغرافیایی و شرایط کرونایی متفاوت شهرستان‌های استان و جمعیت دانش‌آموزان در هر منطقه، نسخه واحدی برای بازگشایی نمی‌توان پیچید ولی در مناطق روستایی و کم جمعیت ابرکوه و خاتم با سرانه هر دانش‌آموز دو مترمربع آموزش حضوری را خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در مورد واکسیناسیون فرهنگیان نیز گفت: تاکنون ۸۵ درصد دوز اول و حدود ۳۰ درصد هر دو دوز را دریافت کرده‌اند و تا اول مهرماه، امیدواریم به عدد ۸۵ برسیم.

موحدی‌فر یادآور شد: آموزش ترکیبی؛ به صورت ابتدا آموزش در شبکه شاد و بعد به تدریج با واکسیناسیون دانش‌آموزان، بازگشایی تدریجی را در برنامه خواهیم داشت ولی برای پایه اول و دوم به لحاظ اهمیت حتما آموزش حضوری در برنامه خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..