یزد میزبان دختران هندبالیست منطقه جنوب کشور می‌شود

مسابقات آزاد هندبال پنج نفری دختران منطقه جنوب کشور به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

«ابوالفضل خوشنویس» عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات هندبال استان یزد در این باره گفت: برای نخستین بار جشنواره هندبال پنج نفری دختران کشور از ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه جاری با حضور تیم‌های باشگاهی از استان‌های بوشهر، اصفهان، کرمان، ایلام و فارس به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در گروه منطقه جنوب کشور زیرنظر فدراسیون و به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی پیگیری می‌شود.

خوشنویس ادامه داد: تمامی کادر فنی و بازیکنان شرکت کننده در جشنواره باید قبل از پذیرش و حضور در محل مسابقه طبق مقررات، آزمایش کرونای آنها منفی باشد تا مدارک لازم را برای حضور در این رقابت‌ها ارایه دهند.

به گفته‌ی رئیس هیات هندبال استان، این جشنواره با هدف ارتقای ورزش هندبال و ایجاد انگیزه بین دختران برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، خوشنویس در پایان با بیان این که این جشنواره در پنج منطقه کشور از سوی فدراسیون پیگیری می‌شود، اظهار کرد: در پایان به تیم‌‍‌های اول تا سوم علاوه بر لوح قهرمانی، نسبت به تقدیم کاپ و هدایا اقدام می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..